Monday, June 20, 2016

>> Tiba2 muncul

>> Tiba2 muncul

Kau...
kenapa tanpa kabar,
tanpa berita....
tiba2 msj dari kau muncul kembali...
setelah beberapa tahun diam menyepi...

aku sombong kerana kau sudah berkeluarga...
x perlu msj tanya kabar aku di sini...
aku rela kau terus lupakan aku...
lebih bagus aku hilang terus dari memori kau...

Dan Kau pula...
kenapa baru sekarang muncul...
hampir setahun ini...
seboleh2 nya jgn pernah igt pasal aku...
setelah aku buang segala contact no...
knp tdk pernah pujuk aku ketika aku masih sudi...

aku...
juga punya masalah sendiri...
kenapa perlu sorang2 muncul kembali..
adakah cuba utk menggoyah perasaan aku....
kau dan kau...
aku harap sgt2...
maafkan aku...
lupakan aku...
igt mudah untuk aku lupakan korang...
dah tu tiba2 muncul tanpa rasa salah...

tension + serabut + sakit hati.....


No comments:

Post a Comment